26 Temmuz 2011 Salı

Bu sefer altı ay geçmeden giriş yaptım. Kendi rekorumu kırdım. Ama ne yazacağımı bilmiyorum. Şöyle bir giriş yapalım gerisi gelir belki. Bu arada George Orwell'ın Bindokuzyüzseksendört isimli romanını okudum, bitirdim ama sindiremedim. Belki bir kaç kere daha okuyabilirim. Yakın bir tarihte (umarım 6 ay sonra olmaz) görüşlerimi burada belirteceğim. Ama şunu söyleyebilirim güzel bir eserdi. Adam yazmış arkadaş.
Şu anda Başrolde Aşk diye bir dizinin tekrarı TRT1'de oynuyor. Güzel bir dizi. Mustafa Sandal oynuyor ki kendisi sevdiğim bir Türk sanatçıdır.
Ayrıca yakında Kırım ile ilgilide bir yazı yazmayı düşünüyorum. Bir çok arkadaşım Kırım'ı yanlış tanıyor. Yanlış derken hiç bilmiyor. Neyse yakında bu konulara da değiniriz artık.
Şimdi bir süredir şarkı, şiir paylaşıyoruz burada. Fakat şu anda ki ruh durumum için nasıl bir şeyler yazalım bilmiyorum. Tamamen nötr durumdayım. İyimiyim kötümüyüm fark edemedim. Bir insan nasıl arada olur, bir şeyler hissetmez veya nasıl bir şeyler hissetmediğini düşünür. Melankoli diyeceğim ama sanki o da değil. Ama açın Enigma'dan Gravity of Love parçasını. Tamam işte benim durumumda bunun gibi.

in the eye of storm you'll see a lonely dove
the experience of survival is the key
to the gravity of love

(fırtınanın gözünde yalnız bir güvercin göreceksiniz
yaşam deneyiminin anahtarı
aşkın çekimi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder